7 Şubat 2008 Perşembe

D ile Baslayan Turkuler

Daglar Kışımış-Orhan Hakalmaz
Dağlar (Başında Pare Pare) belgeselden-Neşet Ertaş
Dağlar Ağlar - Arif Sağ
Dağlar Dağlar-Yavuz Bingöl
Dağlar Seni Delik Delik Delerim-Arif Sağ-Belkıs Akkale
Dağlar-Aşık Mahzuni Şerif
Dağların Ardında Kuzum-Musa Eroğlu
Dağlarınan Taşlarınan-Sabahat Akkiraz
Daha senden gayri asikmi yoktur-Hüseyin Turan
Daha Senden Gayri Aşık mı Yoktur-Gülay
Dam başından sari çiçek-Arif Sağ
Dam Üstüne Çul Serer-Mavilim Su Sızıyor-Sabahat Akkiraz
Dedem Korkut-Musa Eroğlu
Değme Felek-Zara-Sabahat Akkiraz
Değme Tabip (Sızılıyor yaralarım)-Aşık Mahzuni Şerif
Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme-Zara
Deli Gönül Hangi Dala Konarsın-Sabahat Akkiraz-Arif Sağ
Dem Dem-İlkay Akkaya
Demedim mi-Sabahat Akkiraz
Demişler – Köroğlu
Denizin Dibinde Hatçem - Necdet KAYA
Derde dustum dermanini aradim-Neşet Ertaş
Derdim çoktur hangisine yanayım-Arif Sağ-Belkıs Akkale
Derdim Çoktur Kime Yazam Derdim-Musa Eroğlu
Dereler coşarsa, Bugün benim efkarım var-Sabahat Akkiraz
Dereler Çoşarsa-Dağlar Verin Yarimi-Sabahat Akkiraz
Dereye Aşağı Gelir Kurt İzi-Musa Eroğlu
Dereye Aşağı-Musa Eroğlu
Dersini almış ediyor ezber-Orhan Hakalmaz
Dertli Anam-Neşet Ertaş
Dertli Köyüm-Aşık Mahzuni Şerif
Dertliyim ruhuma hicranıma-Zara
Deyiş-Erdal Erzincan
Deymen benim gamlı yaslı gönlüme
Deymen benim gamlı yaslı gönlüme - Muazzez ERSOY
Dia-Aşık Veysel
Dilim-Erdal ERZİNCAN
Diren Dostum-İlkay Akkaya
Divane Aşık-Zara
Dividimi kalemimi getirin-Yavuz Bingöl
Diyardan Diyara-Kıvırcık Ali
Dolap niçin inilersin-Zara
Dom dom kurşunu-Aşık Mahzuni Şerif
Dost Bağının Meyveleri - Selma GEÇER
Dost Beni Beni-Sabahat Akkiraz-Tuncay Balcı
Dost bildiğim ele döndü-Erdal Erzincan
Dost kızılca-Neşet Ertaş
Dost Yüzün Gördükçe-Musa Eroğlu
Dostlar Beni Hatırlasın-Aşık Veysel
Dostum dostum (bin cefalar etsen almam)-Orhan Hakalmaz
Dostum Dostum-Aşık Mahzuni Şerif
Dostum Dostum-Orhan Hakalmaz
Dostum dostum-Zara
Doyulur mu-Hüseyin Turan
Doyulur mu-Neşet Ertaş
Dumanlı Dumanlı-Aşık Mahzuni Şerif
Düğününde Ağladım - Orhan Hakalmaz
Düğününde Ağladım-Orhan Hakalmaz
Dünyada tükenmez murat var imiş - Erdal Erzincan
Dünyada Tükenmez Murat Varmış-Aşık Veysel

Hiç yorum yok: