6 Şubat 2008 Çarşamba

B ile Baslayan Turkuler

Benim Sadık Yarim Kara Topraktır-Aşık Veysel
Benim Uzun Boylu Selvi Çınarım-Musa Eroğlu
Beyaz giyme toz olur-Zara-Oktay Kaynarca
Beyaz Giyme-Huseyin Turan
Beyaz Giyme-Musa Eroğlu
Beyaz giyme-Orhan Hakalmaz
Beyaz Giyme-Yavuz Bingol
Beyaz giyme-Zara-Orhan Hakalmaz
Bilmem ağlasam mı ağlamasam mı-Aşık Mahzuni Şerif
Bilmem Ağlasam mi - Rıza Aslandoğan
Bilmem Nerde Kaldı-Pınar Sağ-Tolga Sağ
Bin derdim var idi bir daha oldu-Hüseyin Turan
Bin heybet ile gelir-Sabahat Akkiraz
Bir anadan bu dünyaya gelince-Neşet Ertaş
Bir Ay Dogar-Sabahat Akkiraz-Orhan Hakalmaz
Bir ay doğar ilk akşamdan geceden - Cumhur Poyraz
Bir ay doğar-Orhan Hakalmaz
Bir Ay Doğar-Sabahat Akkiraz
Bir ayrılık bir yoksulluk bir ölüm-Neşet Ertaş
Bir Bakışta Yaktın Beni-Neşet Ertaş
Bir Çift Turna Gördüm-Neşet Ertaş-Yıldıray ÇINAR
Bir Çift Turna-Yavuz Bingöl
Baba bugün dağlar yeşil boyandı-Gülay
Babamın Ağıdı-Aşık Mahzuni Şerif
Bağlamam perde perde-Orhan Hakalmaz
Baharda Kuşlar Gibi-Zara
Bahçe Duvarını Aştım-Arif Sağ
Bana Kara Diyen Dilber-Orhan Hakalmaz
Bana Yücelerden Seyreden Dilber-Sabahat Akkiraz
Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar-Arif Sağ
Başı Pare Pare Dumanlı Dağlar-Sabahat Akkiraz
Başım alır diyar diyar giderim - Musa Eroğlu
Başım alır diyar diyar giderim-Musa Eroğlu
Başımdan Altın Tacım-Neşet Ertaş
Başındaki yazmayı da sarıya mı boyadın - Cumhur Poyraz
Başındaki yazmayı da sarıya mı boyadın-Gülay-Kıvırcık Ali
Bayburt-Orhan Hakalmaz
Baydığın Başında-Sabahat Akkiraz
Be Felek Senin Elinden-Erdal Erzincan
Bedir Türküsü-Yavuz Bingöl
Ben anayam-Şükriye Tutkun
Ben Beni-Aşık Mahzuni Şerif
Ben Bir Güzel Gördüm-Aşık Mahzuni Şerif
Ben Bir Selvi Boylu Yardan Ayrıldım-Yavuz Bingöl
Ben bir Yakup idim-Zara
Ben bu yıl yarimden ayrı düşeli-Orhan Hakalmaz
Ben de Bir İnsan Oğluyum-Sabahat Akkiraz
Ben gidersem sazım sen kal dünyada-Arif Sağ
Ben Gidersem Sazım Sen Kal Dünyada-Aşık Veysel
Ben Gidersem Sazım Sen Kal Dünyada-Orhan Hakalmaz
Ben kendimi gülün dibinde buldum-Hüseyin Turan
Ben Pirim Diyene Hele Söyleyin-Erdal Erzincan
Ben seni sevdigimi dünyalara-Hüseyin Turan-Orhan Hakalmaz
Beni Hor Görme Kardeşim-Aşık Veysel
Beni Beni-Sabahat Akkiraz
Beni Derde Salan Gelsin-Musa Eroğlu
Beni Unutma-Zara
Benim Ahım Senin Elemin İle-Sabahat Akkiraz
Benim Gibi-Musa Eroğlu
Böyle Geçer Ömür-Keklik-Yavuz Bingöl
Böyle Mi Bitecek-İlkay Akkaya
Bu ayrılık neden oldu-Gülay
Bu Mezarda Bir Garip Var-Aşık Mahzuni Şerif
Bu Ne Biçim Sevdaymış-Sabahat Akkiraz
Bu Yarayı Dosttan Aldım Ezeli-Sabahat Akkiraz
Bu Yıl Bu Dağların Karı Erimez-Sabahat Akkiraz
Bu Yıl Dağların Karı Erimez-Erdal Erzincan
Bugün Ayın Işığı-Zara
Bugün bayram günü derler-Orhan Hakalmaz
Bugün ben bir güzel gördüm-Arif Sağ
Bugün benim efkarım var zarım var - Cumhur Poyraz
Bugün Bize Pir Geldi-Sabahat Akkiraz
Bugün Çay Bulandı-Musa Eroğlu
Bugün dost yaralanmış-Musa Eroğlu-Özlem Özdil
Bulut Bulut Üstüne-Musa Eroğlu
Buruk Acı-Zara
Bülbül (Kaside)-ZARA
Bülbülüm Altın Kafeste Atatürk Resimleri ile Birlikte
Bülbülüm altın kafeste-Gülay
Bülbülüm Altın Kafeste-Hüseyin Turan
Bülbülüm Altın Kafeste-Zara
Bir Fırtına Tuttu Bizi Deryaya Kardı-Sükriye Tutkun
Bir fırtına tuttu bizi-Sükriye Tutkun
Bir Fırtına Tuttu Bizi-Zara ve Ekrem Düzgünoglu
Bir Güzelin Aşığıyım Erenler-Arif Sağ
Bir Güzelin Aşığıyım-Yıldız Tilbe
Bir Küçük Dünyam Var-Aşık Veysel
Bir Meydanda Mey Olmazsa-Musa Eroğlu
Bir of çeksem-Orhan Hakalmaz
Bir sandığım vardır-Orhan Hakalmaz
Bir Sınıfta Okurken-Şükriye Tutkun
Bir yigit gurbete gitse-Orhan Hakalmaz
Biter Kirsehirin gülleri-Neşet Ertaş
Bitmeyen Yas-Sabahat Akkiraz
Bizim Yaşar (Ata Barı)-Orhan HAKALMAZ-Şükriye TUTKUN
Bolu Beyi türküsü - Hasan Mutlucan
Boşumuş-Sabahat Akkiraz

Hiç yorum yok: